lördag 7 maj 2011

Nu är jag tillbaka med lite kreativitet!

Jag har såklart hunnit med en hel del kreativitet sedan jag senast gjorde något inlägg. Men under min andra graviditet orkade jag inte så mkt som jag velat. Mycket hände då men nu har jag ändå hunnit med lite.
Jag och Olivia (äldsta dottern) brukar pyssla och fixa numera. Hon är 2.5 år snart och gillar att limma och pyssla. Limma på grejer på papper etc. Så då passar jag på att göra något fint pyssel. Nu tex håller jag på med filtbokstäver. Har just gjort klart filtbokstäver till yngsta dottern Alva som är 4,5 månad. Tänkte lägga ut en utförlig beskrivning på hur jag gjorde även om många kan lista ut hur man gör bara av att se bilden. Det är ändå kul att skriva en liten beskrivning. Så här blev dom:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar