fredag 23 september 2011

Decoupage med decopatch av blå gåvagn från IKEA

I maj gjorde jag decoupage med decopatch papper av gåvagnen från IKEA som min äldsta dotter hade för ca 2 år sen. Men sen dess har jag varit upptagen med att få igång en nätbutik med försäljning av isländska garner , mönster och handstickade plagg så jag har liksom inte hunnit lägga in några kreationer här. Titta gärna in på butiken här: http.//www.islina.se
Så här såg iallafall vagnen ut innan jag började:
Jag ville inte ha den blå längre utan någon mer tjejig färg då en till tjej föddes 20:e december 2010.
Så jag tänkte att jag kan väl prova att limma på något fint papper.
Det var riktigt enkelt med färdigköpta decoupagepapper. Så det som behövdes var ju då:
  • Decopatch papper
  • Limlack
  • Pensel
  • Gåvagn

Sen var det bara att klippa ut lämpliga bitar och limma på dom. Så här blev resultet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar