söndag 4 oktober 2009

Kuddöverdrag i flera färger till pöl (cylinder kudde)

Nu har jag gjort klart kuddöverdraget. Det blev riktigt fint. Passar mycket bra i vårat gröna vardagsrum. En klar förbättring mot det gamla IKEA överdraget.
Så här ser resultatet ut:



Nu när jag börjat jobba igen förresten så kommer det nog mest bli på helgerna som jag gör något kreativt. Visst, jag kanske arbetar lite smått på något nån kväll i veckan men det blir inte så mycket tid över efter jobbet. Jag har varit på 9 månaders föräldraledighet. Började igen den 1:a Oktober. Så när jag kommer hem vill jag såklart spendera min tid med lilla söta Olivia tills hon går och lägger sig. Sen är det inte så mycket tid över.

Jag har iallafall bestämt vad nästa projekt blir. Det blir en broderad kudde. Har turkos-blått tema i sovrummet så jag tänkte sy 2 turkosa överdrag till två gråa kuddar. Sen blir det något slags broderi på kuddarna i svart. Blommor av något slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar